Flåt..

Okej ja jag suger på att uppdaera och vi tappar alla läsare tack vare mig FÖRLÅT :') Men det är så mycket som har hänt på sista tiden att jag inte har haft någon ork, vilja eller tid till att skriva. Jag ska bli bättre jag lovar, men jag har en del saker som måste redas ut först. Saknar för övrgit Jasmine som en jävla möglig brevlåda, KOM HEM! Ska ta och ringa bruden snarast <3 Sitter just nu hos Issa och ska mysa ner mig i sängen med typ en film eller nått... skriver imorgon eller något när jag kommer hem. Pussss

My.

Kommentarer
Postat av: Carolina Moberg

Jag är en trogen läsare iallafall :D hahah<3 Saknar er <3<3

2009-12-30 @ 00:25:51
URL: http://enblondinibrunthar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0