hall[ hej fr[n thailand haha

Bra att tanjentbordet 'r helt konstigt, alla grejer 'r p[ olika plats och sista bokst'verna funkar ju inte, som ni ser./! oj +( hahaha hjelp ska nog undvikasmilisar d[ det 'r sv[rt att g;ra dpm normala. JAJA f;rs;k TOLKA texten om ni kan s[klart..
Har vart i bankok tills idag, shoppat som en gris. FYFAAAAAAAN va ni ska va avis allts[ shit omggggg +( >( :) haha. ass[. HAHAAAAAAA FUCK YOOOOOOOOOU JAAAAAAA!!!!!!!!!! har k;pt flera par skor, 5 tror jag. 6 kansker vene!!! vi f[r se sen HAH. jaja omg vad det blev jobbigt att lsa texten.
'r i korat nu iallafall, hos en av mina mostrar. ska till v[r "sommarstuga" e \\\ i bergen imorgon i n[gra dagar. sem vet jag inte.
JAJA jag m[r bra osvosv pengarna 'r intes lut. skitvarmt h'r s jag n'stan ger upp.
puss! juste mitt nummer till my>\: 0868850212 trorjag. mm prova det +) :) puss!

Hade nog ingen annan bild :')
Jasmine.


Kommentarer
Postat av: imn

miss yo alot dear

2009-12-17 @ 20:00:36
URL: http://madeleinenilssson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0