HELLO

Hejhej, hmm jaa vad ska man s'ga, firade julafton med fotmassage =) hahaha! My, mitt korrekta nummer> 08 6885 0212 s[d'rja! Ja. handlat som fan, ;h... druckit p[ starbucks, 'tit [p swensens/ vad ska man s'ga ++!? ja det blir bilder n'r jag kommer hem =) p[ tisdag ska hela sl'kten [ka upp till bergen d'r vi har stuga och sova, vi ska 'ven fira ny[r tillsammans. sen efter det ska vi till havet, kanske huahin. hoppas p[ att endast inte ligga p[ en strand och fixa mig malignt melanom eller vad det heter, utan ocks[ ta en titt p[ klippor, grottor och f'rgglada fiskar! Vi f[r se, och bilder kommer somsagt! Saknar er allihopa, t'nker p[ er hela tiden! Pussssssssss fr[n thailand. 

PS. My, att t'nka p[ n'r du ringer 'r att jag 'r sex timmar fram[t, allts[ n'r klockan 'r 12:00 d'r s[ 'r klockan 18:00 h'r. DS. =')

Jasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0