Naildesign

Dessa var mina första nageldesigner. Den längst till höger var min allra allra första, därav den misslyckade blomman.
Jag är en tjej som verkligen inte har tålamod, men sen jag börjat gilla nageldesign och allt med naglar så har jag lärt mig att det kan ta en jädra lång tid att man nästan vill grina. EH haha jaja, ni fattar. :)
Jag började med naglar i somras, och man utvecklas snabbt kan jag säga er. Dock har jag en lång väg kvar, sen när jag ska till Thailand så ska jag kanske anmäla mig till en tredagars nagelkurs. Och därnere är dom asballa på naglar, seriöst. GRYMMA.

Ska köpa massor av nagel tillbehör nere i Thailand, allt från penslar till strass :'))))))))))))))))))))))99999999999
Jasmine

Kommentarer
Postat av: Anni

hej! vart , hur och när kan man anmäla sig till nagelkurs i thailand? sjag ska dit i 3,5 veckor och googlade precis om detta...och kom in på din blogg! jag ska till pattaya och koh samui...ska man bara fråga då på en nagelsalong lr finns hemsida och måste anmäla sig? bra blogg förresten! /A

2010-12-11 @ 10:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0