Nej vadå inaktiv?

Ja jag lever, även om det inte verkat som så de senaste dagarna. I helgen fick mitt stackars internett aids - med andra ord funkade det inte som det skulle. Pappa har typ bytt operatör eller vad fan det heter så det har gått sniiiiiiigel sakta. Men nu är allt som vanligt (Y) Inte mycket har hänt de senaste dagarna, nu i slutet av terminen är det som Jasmine nog kan hålla med om välldigt mycket plugg... Lärarna har en tendens att sätta alla prov samtidigt så man får plugga dag och natt typ. Suck. Just nu sitter jag iallafall och kollar på Navy CSI, men så fort det är sluta hade jag tänkt att ta kort på lite smågrejer som jag inköpt och min tidiga julklapp från pappa, så kika in snart... i promise, it will be worth it! ;)


Jag saknar den här bruden nått sjukt! Men i helgen är hon bara min <3
/My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0