Ojoj

Vilken rolig blogg! Fattar inte varför ni följer den :) Men FET PUSS på er då. Lite av en olycks/lycko dag idag.
Dagen började med julfrukost buffé på kontorsvaruhuset, gratis för alla som köpt en kassa där och det hade mamma tydligen. Så det var väldigt gott och mättande, första frukosten på hela veckan skulle jag tro! Väl där så köpte mamma 3 lotter och jag valde dom (hehe understruket!) och vi vann en miniräknare och en träningsväska. LOL. Sen vann mamma 25% rabatt på toapapper.. LOL2. Jaja, bra start på dagen kanske (?)
Väl senare på skolan så gjorde ADRIAN (understruket!) sönder min teknik-prototyp på en säng. Förlåter dig. MEN sen, skulle jag visa upp mitt slöjdarbete (som ni ska få se sen) för honom och då råkade en av grejerna gå sönder! Som jag skulle lämna in =( Jävla adrian. (ok driver med dig)
Sen som en kliché, så upptäckte jag detta:



= asdasdasdlkadassdjaslkdsadaslksajd
Vill bara säga att äpplet inte var fräscht, ruttet och det rann saft från det. Så min väska var inte så mysig, och inte heller mitt vita flätade läderarmband. SKOJ!!!!!!!
Jasmine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0