Packa

Usch har mycket att göra nu, men det mesta är avklarat i skolan! Nöjd är jag, mycket nöjd. Nu är det bara kvar att packa, städa, göra SO fördjupningen och umgås med mina pinglor innan jag tar väskan och drar! Åker alltså på lördag vid 17-tiden till stockholm för att sova där en natt, och sedan åker jag till Thailand någongång på söndagen. Bra det låter att jag inte ens vet tiden vi åker på söndag men jaja =)

En sån här har jag, fast lite snyggare! Gör det liiite roligare att packa då.
Sen, så skulle jag behöva oerhört mycket tips om vad jag kan fördriva tiden med på planet i ca 11 timmar?! Sova ska jag, det vet jag iallafall!
Jaja, natti alla som ska sova nu och inte packa!
Jasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0