@school

Sitter just nu i datorsalen på min skola... har checkdag idag, då man själv får välja vilka ämnen man ska ha om man behöver jobba ikapp eller så. Jag ska just nu sitta och skriva på min svenska uppstats om Nattliv, men jag är typ klar och har inget bättre för mig så, varför inte passa på att blogga? :') Har egentligen inte gjort någon nytta alls idag, har mest suttit och flummat med Issa, haha. Hon är fail..

I: *Tittar på två tavlor ett bra tag och ser fundersam ut*... NU VET JAG!!!! Det är samma tavla fast uppochner :D
M: *Vänder sig och kollar på tavlan*... Ehh, nej?!
I: *Kollar på tavlan igen och ser ut som ett ännu större frågetecken än innan*

Ja hon är ju, ehhh.. smart, eller så inte. Vi har även spelat in några roliga videos som kanske kommer upp om de medverkande tillåter. Men jaja nu ska jag fortsätta skriva på uppsatsen, later!

My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0