091127

Halli hallå, kom hem för en stund sen, är trött och sliten och ska sova strax. och NEJ mamma jag orkar inte borsta tänderna eller sminka av mig. Nej mamma tänker inte städa rummet. Nej mamma tänker inte torka av skorna. Nej mamma tänker inte vika kläder. Nej mamma tänker inte diska. Nej mamma tänker inte spara pengar. HA! Ja hur känns det va! VA!! =)
ÄH. Jaja, har några bilder som kommer upp på bloggen imorgon, bla mina senaste inköp, bilder från kvällen kanske och.. hörni ni vet inlägget där jag skrev att jag och My tänkte väldigt lika? Idag tänkte jag ladda upp bilder på hur jag gör fransk manikyr! Helt sjukt, har bilderna på andra datorn :o leZkight!

Rövis jalle.
Jasmine.


Kommentarer
Postat av: loise!

fin tjej!:)

2009-11-28 @ 01:30:13
URL: http://manthenloise.blogg.se/
Postat av: Fay

Sv: Nej, jag har inte tagit hål själv :) hihi



Ha en bra dag! Kram /Fay

2009-11-28 @ 13:36:15
URL: http://fays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0