Bby I'm home

Precis vart i stan, skulle köpa gelénagel-kit men det var visst lite dyrt för plånkan då jag bara hade en hunka. Men då kände jag att fan jag kan inte lämna stan utan att ha köpt något. (Och så tänker jag varje gång jag går på stan, skitjobbigt)


Nå? Klarade mig rätt bra på 100 kronor iallafall.
Soleil Lady rakgel Ö&B(<3) 29:-
Got2b glued hårspray Ö&B 29:-
Armband/Halsband & headband i ett (tydligen) Bikbok 40:-
Dock så kostade armbandet egentligen 34.50:- men då frågade tjejen i kassan om jag ville bidra till rödakorset & något med barn, avrunda uppåt! Hur fan kan man säga nej? Kände mig taskig annars så nu har jag bidragit till något gott!
Jasmine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0