Been there done that messed around, I'm having fun don't put me down

Haha ja som ni ser i inlägget under så fick jag en liten snilleblixt och orkade inte vänta till imorgon, så jag ringde :') Vi pratade om gymnasium vid middagen och så fick jag för mig att jag ville flytta till stockholm och plugga vidare hehe. Nu så ska jag gå och lägga mig, det har varit en lååång dag! Imorgon ska jag ju va med Jasse och så ska vi ta bilder till nya designen, äntligen... börjar bli less på den vi har nu. Godnatt och sov så gott, vi hörs imorgon!


my ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

nu har jag prövat ditt frisyrtips, det blev jättesnyggt! :)

2009-11-08 @ 00:54:31
URL: http://sofiamazing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0