Dansdansdans

Trött.. Igår kunde jag inte sova, låg vaken i sängen med alldeles för varmt täcke och kudde tills klockan fyra halvfem (visst hatar ni också det? var tvungen att vända sida på täcket 873 gånger) efter det lyckades jag slumra till lite iallafall! Sedan vaknade jag gång på gång, och drog mig upp vid tjugo i sju, lyckades komma i tid till skolan iallafall och inte somna på en enda lektion! Fick göra engelskaprovet också, vilket gick ganska bra (tror jag). Har iallafall precis tagit mig ett bad, fly fresh fullah forever fucking favorite. Vi ska lära oss rondat (?) på cheerleadingen, fram till vårshowen. funnieh, IMA' DEADGURL! Whatevah..

Kneppchej
Jasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0