Enough is enough

Okej, enough whit the bullshit! Jag vet att jag ständigt har kommit med en massa dåliga ursäkter - dock sanna, men ändå dåliga ursäkter för att inte blogga, Jasmine har det ju precis likadant men hon hinner alltid att skriva nått inlägg per dag - och för att vara ärlig det hinner jag ock orkar jag nog egentligen med, bara det att jag de senaste veckoran har tyckt synd om mig själv och bara legat och ja... slösat tid, men nu är det nog med det! Nu ska jag ta mej fan skärpa mig, men skolan, dansen, vännerna och BLOGGEN! Till att börja med kan jag ju visa några hotties jag hittade på Bianco:

650:-
Jag har alltid tyckt att det är så jävla snyggt med svart spets utanpå något ljust, har dock inte hunnit införsaffa mig nått såndant plagg själv än, men iallafall... här har mina drömmar besannats - på ett par skor! Så sjukt snygga, dreggel.

/"Fröken jag-suger-på-att-uppdatera", ni borde förstå vem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0