GAH

Omg rompaaaaaah, måste plugga ihjäl mig närmaste veckan, så uppdateringen från mitt håll kommer svida lite, men försöker! =(

SERIÖST VILL BARA OPERERA MIG! JÄVLA ÄCKEL =)
Reminder;
Köpa pris till bloggtävlingen (SOM SKULLE VART FÖR LÄNGESEN snåljåp!)
Betala dansen
Extra träning Emmas street (TA ME FIKA =D)
Skriva klart i slöjd loggboken
Ta mig till outleten innan det tar slut! FAN.
Göra klart slöjduppgifterna (FÖR helvete hur kunde du glömma!)
Göra klart svenskahäftet (två veckor försenat jasmine för satans jävelskap)
Lämna tillbaka trosjäveln (FEL FITTSTORLEK FAST DET STOD MIN STORLEK JÄÄVLA ÅÅÅH HAR INTE TID FÖR DET HÄR!)
Lämna in slöjd 3/12
MA prov 3/12
ENG prov 4/12
Deadline, betyg sätts 7/12
Svenska novell klar 7/12
Redovisning; Teknik 8/12
Thailand 13/12
CAN'T HANDLE THIS. Fan vad jag bara vill ut och springa. Springa springa springa, springa av mig stressen, paniken, ångesten. Det här är för jobbigt. Nu ska jag lipa sönder för jag kommer aldrig nå mina drömmar om jag inte tar tag i detta, och jag har ingen ork. Ingen alls.
Snälla peppa mig. Peppa mig till någonting iallafall..
Jasmine.

Kommentarer
Postat av: j

YOU CAN MAKE IT GIRL! <3

2009-12-01 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0