Gäsp!

Trött.. Oj vad det känns som att denna bloggen endast handlar om hur trött vi är eller hur mycket vi sover. Haha men sånt är ju alltid intressant.. Har suttit och lärt in mig Micheal Jacksons dance tribute som jag ska lära ut på gympan imorgon. Hoppas alla i klassen är med imorgon, för tänk vad kul att göra världens entré i matsalen; Introt på Beat it börjar dunka i högtalarna och 9Grön går in helt vanligt. Helt plötsligt börjar jag göra MJ moves och lite moonwalk. Sen hänkar alla på och kör dansen! FEEAATT YAAOO! Nej nu ska jag ju inte hitta på för mycket, fast det hade ju vart jävligt coolt ändå! :)
Typ såhär coolt:

Fett lack att man missade något sådant!
Jasmine.

Kommentarer
Postat av: johanna igen

fan vad gryyyyyyyyymt!

2009-11-06 @ 07:50:07
URL: http://jcsberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0