Harkel.. vad sa du?

Detta kanske ni anat, men ibland går det inte vara ute utan att någon ska missta mig som My, eller My som mig. Oftast när vi är ute tillsammans frågar folk om vi är syskon, och när vi säger att vi är "tvillingar" - They almost believe us. Fattar inte hur, jag ser ingen likhet på det yttre hos oss! OK kanske lite då vi båda är asiater men.. Helt olika ansiktsdrag och grundgener! (Vietnamesisk och Thai) HJELP.

Kanske ska ta och passa på att berätta om ikväll då en kille misstog mig för My. Han frågade helt enkelt om jag gick på Storsjöskolan.
"En snabb fråga, men går du på Storsjö?" NO NOT AGAIN (was in my thoughts)
- Hehe nej..
"Är du säker?!!"
- Ja, du misstar mig för My, hon går på Storsjöskolan
"Va..?" Hans ansiktsuttryck var ju ganska undrande hoho :o
- Ja alltså många säger att vi är lik varandra men det är vi inte.
-END OF STORY-

Vi är inte lik på det yttre, men hon och jag delar fan hjärnhalvor känns det som. Vi måste söka upp en sån här lögndetektor-skit som kan jämföra våra svar på frågor, för vi svarar alltid likadant och jag ser direkt när nåt är fel och hon säger alltid saker jag tänkt säga, vi vill alltid ha likadana kläder, samma färg, samma lyckonummer och älskar båda dans. Allt kan fan inte vara slump. Okej det här säger er inte så mycket om hur det egentligen är, vänta tills ni träffar oss på heltid. (Bet you can't handle us)
Jasmine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0