Home!

Vaknade idag av att pappa stormade in och sa att det var snö ute.. Förvänta er ingen stor reaktion från mig. Det var typ "Mmm ok! Släck lyset, stick fort och stäng dörren" :') Kände att vägen hem från skolan i detta vädret skulle bli min död, så jag bad pappa hämta mig och påvägen hem åkte vi förbi och hämtade ut ett paket - Och vi visste inte alls vad det var i! Det var tydligen ett paket från Thailand, skickat hem av oss senast vi var där, alltså 1(!!) år sen. Snacka om segt! :o När jag steg ut ur bilen så var det halkvarning och storm (haha okej kanske överdriver, men jag gillar det inte!)

THIS ISSSSSS JUST THE STAAAAAAAARTTTTT OF THE BORSTA-AV-SKORNA-MED-SOPKVAST-TIMEEEE! :@
Jasmine.

Kommentarer
Postat av: Michaela

jo det är super :D händer något kul ikväll?

2009-11-05 @ 16:31:18
URL: http://mauritzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0