I'm coming up only to show you wrong

Man får höra det från alla håll. Snart sprängs jag.
För just nu är jag arga, irriterade och sura Jasmine.
Imorgon får jag reda på om det blir Thailand eller inte, jag hoppas det blir av. Är i nöd av det, att komma iväg, åka bort, bort från allmänheten i Östersund, få känna värmen, shoppa av det dåliga humöret, få träffa släkten och krama om de alla. Men också hälsa på Morfars grav och säga hur mycket jag saknar honom.
Mysiga halsduken och slappa tishan. (Det står Fredrik + Jasmine = Jadrik) Synd för de som inte fattar :')
Iallafall så ska jag ta mig något och äta nu, sedan plugga lite och framförallt lägga mig i tid så jag får den sömn som behövs.
Jasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0