Inbrott

Kikade in på ÖP's hemsida och hittade den här artikeln...

Skrev aldrig om det här på bloggen när det just intfräffat efterssom att det är rätt jobbigt... Men iallafall så var vi bland dessa som har råkat ut för inbrott. Dom hade brutit sig in genom ett fönster på förmiddagen när ingen var hemma och tagit allt dom fick tag på av något värde och vänt upp och ner på halva huset. Jag blir så himmla förbannad efterssom dom bl.a tog alla smycken som jag fått av min mormor som i stort sett är det enda jag har efter henne. Sen känner jag samtidigt en viss rädsla... Nu när man vet att det har vait främmande människor i sitt hus som inte hade goda avsikter så känns det inte längre tryggt att vara där. Jag tänker aldrig vara själv när jag är hos mamma något mer, aldrig igen. Jag känner också en rädsla för att vara själv på hennes jobb nu när polisen sa att det var 90% chans att det var "relaterat" till mamma - alltså att dom under en tid övervakat henne o.s.v. Nej det här är så hemst, man tror som aldrig att det ska hända en själv, men det händer nog oftare än man tror. Vart är världen påväg?

My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0