"Jävlar vad bra"

Haha idag så skulle vi gå och kolla på någon snubbe som typ var känd poet med skolan och han var lite, eh... speciell? Han var typ 28 men hade hängslen och typ ridskor, han rappade, och han sa jävlar vad bra hela tiden.. ehhh? Ja. Lite drygt att sitta där och lyssna i en timma också, men vi fick oss iallafall ett gott skratt...

Han *frågar killarna brevid oss*: tycker ni att det är äckligt att snusen syns?
Dom: Nej
Jag *viskar jätte tyst till Issa*: skämtaru eller?!
Hon *NÅGOT HÖGRE*: Jaa
Han: Tycker ni det?
Vi: Liiiiiiterå
Han: Jag tycker också att ni är äckliga
*ASG*

Ja hehe normalt. Kom inte hem förrän vid halv fem, har suttit och degat sen dess. Har inte så stor lust att dra ut något idag, har en sån här mjukisdag, d.v.s att jag inte har fixat mig alls och har gått runt i mjukiskläder hela dagen, sååå skönt!


Hahaha... Ja vad ska man säga? X'D

/My.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0