Kärleksskinn <3

Haha, rubriken kanske är oförståelig för er, men inte för oss :) Iallafall så åkte jag in till Mys jobb och hälsade på henne dom minutrarna hon hade kvar av jobbet.. Som inte var många. Men vad gör man inte för att träffa henne? :') Trevligt och så, sen bestämde hon sig för att "missa" bussen till Brunflo där hon bor, så hon följde mig hem och vi åt lite Thaimat och ja, hehe. Hon åkte hem för en stund sen, och nu sitter jag och väntar på att jag ska träffa upp mina sega brudar som jag ska på bion med senare :)
Min pappa tog sig ett försök till att laga Thaimat. (MIN pappa, min SVENNE pappa!!!) Helt ok bara det att han inte orkade rensa ut benen så det blev väldigt jobbigt och äta :|
My tycker även att jag är konstig som äter Thaimat + mjölk, men vadå.. Halvsvenne halvthai, räkna matten själv?!

Sen satte vi oss i taket och tog kort. De som inte fattar har ju lägre IQ än en byrå.
Jasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0