Pissed offfffff

Fyfan vad jag är arg nu, så jag nästan lipar! Tyck att jag är fjantig men jag bryr mig fan inte för min musik betyder jävligt mycket för mig och varje låt påminner mig om någonting. Ni kanske inte förstår just nu men så här ligger det till: I måndags på idrotten sög musiken så jag fick logga in på min spotify och sätta på min partyplaylist. Jag glömde logga ut men tänkte väl att Åke (min idrottslärare) skulle logga ut mig sen. Men dum som han är så gör han inte det! OCH TAR BORT ALLA MINA PLAYLISTS JAG SAMLAT PÅ MIG I ETT ÅR! Det är över 10 playlists och visst älskar ni att spela gamla playlists som påminner dig om gamla vintrar och underbara sommarlov? Ja nu är allt det borta. ALLT. Ni kanske skrattar och ni kommer inte förstå förren det någongång hänt er, så jävla sur är jag nu fyfan vad jag ska skälla ut han såfort jag får syn på han. Ska grina också så han känner ångest. :(

Försöker se arg ut men det går ju inte! Kokar somfan inom mig men ändå ser jag ut som ett oskyldigt änglabarn..
Aja ska in och möta My i stan, och sedan på dans. Puss..
Jasmine :@

Kommentarer
Postat av: Soheil

stackars dig :( vilken taskig lärare asså!:@

2009-11-19 @ 18:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0