Pluggis

Känner att vår blogg har varit ganska nere idag. Jasse är sjuk och jag har haft fullt upp med att skrvia på en No fördjupning om autoimmuna sjukdommar, så jag har inte haft så mycket tid att skriva... kom inte hem förrän vid halv 6 heller efterssom jag har varit och klippt mig :')... Min lugg är kort :O Känns as wierd nu i början! Försökte ta en bild och visa... men det syns typ inte hehe :') Pappa kom just hem med lite gott från affären som jag skickat efter så nu ska jag ta en paus oc sätta mig och svulla framför TVn :) C yah! 

 
Lite livsnödvändiga saker... och såklart, Dr.Pepper!
/My

Kommentarer
Postat av: Carolina Moberg

När blir tävlingen? :D<3

2009-11-09 @ 22:39:36
URL: http://enblondinibrunthar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0