Sliten?

Jag vet inte vad det är med mig, jag orkar inte anstränga mig i skolan, jag orkar inte gå på min dans, jag orkar inte umgås med mina vänner, jag orkar inte bry mig... har tappat orken och viljan till det mesta och känner att allt är meningslöst. Kan bero på att all jävla tid och energi har lagts ner på skolan på senaste tiden och att jag har sömnproblem som segar ner mig något otroligt..

Men för att inte låta allt för depp kan jag ju meddela att blogg-lusten ligger på topp och vår statistik ständigt stiger :) Det är fortfarande inte så många, men vi har ju inte bloggat så länge heller? ;) Och ni har väll inte glömmt tävlingen? Vi är lite mer än halv vägs dit, men med er hjälp så ska det nog inte ta allt för lång tid! Nu ska jag äta nachos och feta mig (vet att du blev frestad nu Jasse ;) ). Sen hade jag tänkt uppdatera med ett litet smink tips. Men nu MAT, Later!


My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0