Sweatyyyh

Kom nyss hem från dansen, och jag hänger verkligen inte med.. Varken min kondition eller upptagningsförmåga funkar! Visst kan jag dansa men jag snappar inte upp stegen direkt, måste träna in dom länge innan jag kan de, och när jag väl kan de så går det väl bättre. Äh jag + jazz = dåligaste kombinationen men.. jag klarar knappt av streetjazz? Och jag som (erkänner bara tihi) är stenhård på street :o Sen kan jag passa på att berätta att på fredag, då har jag ledarskap i dans för min klass.. HAHA pinsamt säger jag, men tror jag tar en gammal vårshow dans och lär ut bara, hinner inte göra en ny dans.. Ska duscha. Uppdaterar later!
Jasmine.

Kommentarer
Postat av: E m m a

Jag dansar också Jazz :D



SV; Jag sitter här och dör xD nej, men jag börjar nog bli sjuk ;S

2009-11-02 @ 21:50:53
URL: http://novembersystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0