091022

Gokväll! Jallie här som skriver, glömde berätta om imorse... Blir skrämd av att en man går utanför mitt fönster?! Hur kan det vara möjligt tänkte jag, som bor på andra våningen i en lägenhet.. Sen kom jag ju på att dom har satt upp ställningar utanför mitt fönster, ni vet såna när dom ska upp på lägenhetstak och renovera så måste dom lägga ställningar så de kommer upp (vild gissning men förmodligen så har jag rätt) Ni förstår säkert inte, höhö ;)Har iallafall precis vart hos Moa och pluggat, vilket inte gick så bra.. Vi satt bara och skrattade och ladedidadooo! Nu är jag hemma och sitter i min schöön-schööna IKENT-tröja och mina rosa Paul frank shorts, och så har jag precis tagit mig en liten kvälls-Bärry, SÅ HÄÄRLIGT LIVET KAN VARA.. Not! Har en debattartikel som ska in imorgon, varför sitter jag ALLTID, alltid i sista sekund och stressar ihjäl mig? Lär inte kunna sova förren två inatt heller, så bäst jag skyndar mig nu för att få mig liiiite sömn iallafall (I need it, believe me!) Avis på dom som har möjlighet till att sova nu då...
 
Glömde att jag bröt tummen idag också.. ='(
Jasmine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0