091027

Sorry, anledningen till att jag inte kunnat skriva är att jag har städat, hela dan igår! Eller ja, sen kom Carolina förbi och gjorde middag med mig, viiiii är bäst på att laga mat. God tacos blev det, och till efterätt blev det marrängswisch (?) Iallafall, tror jag kör på denna outfit ikväll om det inte blir för kallt:


Tokio hotel på väggarna - Ja, det blir röj i mars =)
Svart baslinne  H&M
Svart oversize tunika  Zoul
Lackleggings  Rut m.fl
Grå kofta(?)  H&M
Klocka  ?
Kedjehalsband  H&M
Jasmine.


Kommentarer
Postat av: ciiiiiigg

ljus röst

2009-10-27 @ 17:26:02
Postat av: Carolina Moberg

Snygg Jasmine! :D Vi är fan bäst på att göra mat xD<3<3

2009-10-28 @ 12:59:04
URL: http://enblondinibrunthar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0