Nailfix

Hej allihopa, My här! Ja som Jasmine sa i tidigare inlägg så hade vi tänkt gör ett nytt försök med att blogga, och faktiskt vara aktiva den här gången, vi får de hur det går :') Jag har egentligen inte mycket att säga om min dag eller så, har suttit hemma sjuk. Men jag hade tänkte komma med ett litet tips på hur ni kan få längre, finare och starkare naglar på kort tid, enjoy!


* Du börjar e.v med att göra rent under naglarna eller ta bort nagellack o.s.v
* Häll sedan upp vatten i en balja och pressar i en klyfta citron
* Lägg i händerna och vänta ca 5 - 10 min
* Upprepa ca 2 gr i veckan i minst 1 månad

Klart!
(Detta rekomenderas ej om du har öppna sår på händerna.)
Nu undrar ni kanske varför man ska göra såhär, men det är så att vitaminerna som citronen innehåller ger näring som stärker naglarna gör dom glansigare och gör också att dom växer lite fortare, välldigt enkelt och lätt :)

Kommentarer
Postat av: jdkffjffkkfk

bra tips! :)

2009-10-31 @ 12:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0