Sämst.

Gosh... Vi har haft igång bloggen i vadå, typ en vecka? och jag har redan börjat bli inaktiv! Hann inte ens bli aktiv, skäms. Men nu bloggar jag iallafall :') Hade typ inget val, hade jag inte gjort det idag heller hade väll Jasmine ätit upp mig eller nått, inte att leka med.

Var på stan med snyggingen her self och kollade på utklädnad och sånt till halloween idag. Jag har bestämt mig för att vara djävul så jag har inköpt en sån här öhhh... gaffel (?) haha, och ska köpa horn och sånt stuff sen. Det ska jag kombinera med svarta eller röda naglar, röda läppar och ett svart fodral tillsammans med ett par heta klackar (såklart), MUMS.

Måste börja plugga nu om jag ska fixa godkänt på de kommande proven den här veckan, so i better get strted... suck. Håller hoppet uppe, bara den här veckan sen är det LOV! Längtar. Men vi hörs, förmodligen imorgon.. bye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0