BAKA YAROOOOOOOOOO!

Ja.. Jag kan japanska också! ;) Haha nerå, MEN VAFAN? Jag orkar inte blogga just nu... kylan tränger in till benet i mina händer. Ja, det är precis det jag tänker skylla på. Fyfan! Iallafall, ska väl ta och ta tag i detta snart. Men jag tror bloggen kommer bli lite mer "personlig" och inte typ AA VAFAAAN MÅSTE KÖPA DOM DÄR TOFFLORNA MADONNA HAR???!!! Men åh fattar ni? ne. Men jag kommer väl bjuda lite mer på mig själv. Har en massa videor jag funderar på att.. bjuda på :)
Iallafallllllllllll för 39028 gången, idag har jag vart i stan med moa blablabla gud jag tröttnar redan på att skriva om min dag.. Iallafaaaaaaall för 2908 gången så har vi tränat på fristilen också, det gick som det gick ORKA.

mjaomjao orkar inte ok.
okej ni tröttnar, men ska jag vara ärlig(+ seriös)? Jag har skitmycket att göra. just nu. iallafall. Nästa vecka ser lite ljusare ut. Förutom att jag måste göra en skiss av en mataffär enligt planet-anna? förstår inte riktigt vad jag kan ha för nytta av det. orkar inte göra stor bokstav efter punkt heller.
nu måste jag göra spanskan som jag fick reda på i FÖÖÖÖRRRRGÅÅÅÅR (????!!!) :@
jasmine.

Kommentarer
Postat av: Frisör Kallhäll

Vintern är visst bra.. jag gillar snön!

2011-12-23 @ 17:20:37
URL: http://xn--frisrkallhll-pcb9v.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0