Nu jävlar!

Nu är det dags att skärpa sig! Dags att ta tag i bloggen och hålla den uppdaterad :') Som ni märk så har min älskling kommit hem nu, happyface. Gud som jag har saknat henne! Nu är jag hel igen. Igår så var jag hos emelie på tjejmiddag, jätte mysigt! Vi åt och lekte lekar och hade jätte kul :D Gud vad jag har saknat sånna kvällar! Bilder lär väll komma sen också :') Just nu så sitter jag som alla andra lördagar på jobbet och gör ingenting. Ska följa med mamma hem sen, och så ska min bejbi linnea följa med :D


Vi hörs sen, puss!

Kommentarer
Postat av: Carolina moberg

Uppdatera mina vänner!! :D<3

2010-01-20 @ 12:19:12
URL: http://enblondinibrunthar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0